نشان یاب

خدماتی به وسعت ایران زمین

خدماتی به وسعت ایران زمین

همانطور که می دانیم جهان ما هر روزه شاهد پیشرفتهای بی نظیری می باشد و در این میان تکنولوژی سهم بسزایی از این پیشرفت را به خود اختصاص داده.

نشان یاب نیز از این امکان استفاده نموده و با توجه به رفع نیاز و آسانتر کردن سبک زندگی شما عزیزان، درحال راه اندازی نرم افزاریست که همواره و در همه جا بتوانیم به اطلاعات و منابع مهم مورد نیازمان دسترسی داشته باشیم.


این امکان فراهم شده تا بزودی بتوانید در هر نقطه ای از ایران عزیز قرار دارید به تمامی اطلاعات مشاغلی که در اطرافتان قرار دارد با یک کلیک ساده دسترسی و بهترین و به صرفه ترین را انتخاب نمایید.


شما قادر خواهید بود تا اطلاعات کاملی از مکانهای عمومی دیدنی ، تفریحی و ... را با جزئیات کامل به همراه خود داشته باشید و به بهترین نحو از این اطلاعات استفاده کنید.


همچنین نشان یاب با ارائه خدمات ویژه و منحصربفرد خود در نظر دارد گام محکمی در ارتقاء فرهنگ کسب و کار و حمایت از حقوق مصرف کننده بردارد.

نشان یاب امیدوار است تا به یاری خدا و همیاری شما عزیزان و با تلاشهای مستمر خود، بهترین نوع خدمات را در کوتاهترین زمان و بالاترین کیفیت به شما عزیزان که شایسته بهترینید ارئه نماید.

بایگانی

معرفی گوشی V10 ال جی

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۱ ب.ظ

معرفی گوشی V10 نسل جدید گوشیهای ال جی 

 

صفحه نمایش:

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی کواد اچ دی با رزولوشن 2560*1440 یعنی 4 برابر رزولوشن اچ دی بوده و دارای تراکم پیکسل  515 پی پی آی در هر اینچ مربع و از جنس کوانتوم آی پی اس می باشد که تصویر را با کیفیت بالا و در زیر نور مستقیم خورشید کاملا واضح نمایش می دهد. دارای دو لایه گوریلا گلس 4 (شیشه ضد ضربه) است، صفحه نمایش آن دارای 2 نمایشگر که نمایشگر دوم آن 2.1 اینچ با رزولوشن 1040*160 می باشد.                                                                                               

خصوصیات ظاهری:

جنس درب پشت آن سیلیکون می باشد، دو طرف آن از فولاد ضد زنگ بوده و همانند مدلهای سری جی، دکمه های کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور به شکل زیبایی در پشت گوشی قرار گرفته. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت بوده که این قابلیت روی دکمه پاور تعبیه شده است. وزن این گوشی 192 گرم و با وجود بزرگ بودن آن بسیار خوشدست بوده و از لحاظ ظاهری حس فوق العاده ای به کاربر منتقل می کند.

این مدل گوشی بسیار مقاوم در برابر ضربه می باشد، شما می توانید از طریق لینک زیر ویدیوی مربوط به مقاومت این گوشی را ملاحظه نمائید.     

www.aparat.com/v/1Di8J                                                                               

دوربین:                                                                                                                             

دوربین پشت آن 16 مگا پیکسل با دیافراگم 1.8 که باعث جذب نور بیشتر برای عکسهای با کیفیت بالاتر می باشد و دارای فوکوس لیزری برای زوم کردن بهتر روی اجسام می باشد. دارای دو دوربین جلو با کیفیت 5 مگا پیکسل که یکی با زاویه 80 درجه و دیگری با زاویه 120 درجه با درجه دیافراگم 2.2 می باشد.

نمونه ای از عکسهای گرفته شده با دوربین این گوشی: 

   .                                                                     

سخت افزار:                                                                                                                      

از لحاظ سخت افزاری دارای سی پی یو شش هسته ای اسنپ دراگون 808 ( کواد کور 1.4 و دوال کور 1.8 ) بوده که باعث می شود گوشی کمتر داغ کند. رم این گوشی 4 گیگ دی دی آر 4  و در دو نسخه 32 و 64 گیگ عرضه می شود. این گوشی تک سیم بوده و از نسل 4 اینترنت پشتیبانی می کند. دارای درگاه حافظه که ظرفیت آن تا 200 گیگا بایت می باشد. قابلیت شارژ سریع داشته که این قابلیت باعث شارژ 50 درصدی در مدت زمان تنها 40 دقیقه خواهد بود. باطری آن 3000 میلی آمپر و دارای کارت گرافیک آدرنو 418 می باشد که براحتی از پس برنامه های گرافیکی از جمله بازیهای با گرافیک بالا بر می آید.                                                                      

رنگبندی:                                                                                                                           

این مدل گوشی در 5 رنگ آبی، مشکی، سورمه ای، کرم و سفید بوده و در کشور ما تنها دو رنگ سفید و مشکی آن تا کنون در بازار عرضه شده است.

 

 

 

 

                                                                            

توضیحات:                                                                                                                        

این گوشی در مقایسه با مدل قبلی آن یعنی جی 4 از مقاومت بسیار بالاتر و سرعت بیشتری برخوردار شده، لازم به ذکر است که تنها نسخه 32 گیگا بایتی آن در بازار ایران موجود بوده که با قیمت حدود 2 میلیون تومان عرضه می شود که نسبت به دیگر رقبای پرچمدار خود در سال 2016 یعنی مدلهای نوت 5 سامسونگ و زد 5 سونی دارای قیمت بسیار مناسبتری می باشد. خرید این گوشی مطمئنا تجربه خوبی برای طرفداران گوشیهای هوشمند نسل جدید خواهد بود.                                                            

امیدواریم با این توضیحات مختصر راهنمای مناسبی برای انتخاب و خرید یک گوشی مناسب برای شما بوده باشیم.

منتظر مقالات جدید ما باشید و یا برای دریافت این نوع مقالات آموزشی، عضو خبرنامه نشان یاب شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
علیرضا زواره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی